dinsdag 19 mei 2015

Even voorstellen...



Hallo en welkom allemaal op mijn nieuwe blog :D.


Ik ben Marjolein, een student van 20 jaar en ik woon in Tilburg samen met mijn vriend (Ivar, zie bovenstaande foto). Een paar dagen geleden waren wij op vakantie en toen vroeg Ivar eigenlijk of ik nu nooit iets wilde doen met alle gerechten die ik maak en bak. Eigenlijk heb ik mezelf dit ook altijd al afgevraagd (ik vind mijzelf geen chef-kok, dus dat zit er niet in). Ik hou onwijs veel van koken en ben dan ook wel iedere dag te vinden op internet en op Pinterest naar nieuwe receptjes om uit te proberen.



Dus bij deze een blog volledig gericht op lekker eten, van hoofdgerechten tot lekkere toetjes en taarten. Ik heb al een heleboel inspiratie die ik nu dus eindelijk kan gaan uiten en aan jullie kan laten zien.


Wat kunnen jullie verwachten van mijn blog?

Ik ben zelf een student en moet ook op de centen letten en daarom zullen mijn recepten nooit heel duur zijn of met een hele exclusieve ingrediënten. Ik probeer zoveel mogelijk variatie erin te houden door niet alleen gerechten, maar ook toetjes en taarten te laten zien. Hieronder een aantal taarten die ik in het verleden gemaakt heb:












Als laatste ga ik ook restaurants reviewen. Hoewel ik koken heerlijk vind, is het ook net zo heerlijk om niks te hoeven te doen en alleen maar te smullen van wat iemand anders gemaakt heeft. Ook hierbij ga ik echt niet veel uitgeven aan restaurants. Ik probeer een beetje in Tilburg en Breda te blijven, maar mocht ik ergens zijn waar het uitzonderlijk lekker was dan geef ik jullie uiteraard graag een extra tip ergens anders ;).


Ik hoop dat jullie van mijn blog gaan genieten en hopelijk kan ik jullie inspireren om ook lekker te koken en te eten. Als je vragen hebt, opmerkingen, ideetjes of verzoekjes, stuur ze vooral op want dan kan ik kijken wat ik ermee kan doen.


Voor nu was dit mijn eerste blogbericht, nog vrij weinig koken maar dat gaat binnenkort veranderen!!!


Eet smakelijk!

1 opmerking:

  1. He Marjolein, wat leuk dat je een blog begonnen bent! Ik ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen