woensdag 15 juli 2015

Nieuwe Keukenmachine


Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden, maar ik ben tussendoor op vakantie geweest in Barcelona! Maar ik wilde weer beginnen met mijn nieuwe keukenmachine te laten zien. Een keukenmachine heb ik al gewild sinds dat ik begon met bakken van taarten en sindsdien ben ik rond gaan kijken om een goede keukenmachine te vinden die niet al te duur was, maar wel van goede kwaliteit is en bij deze heb ik er een gevonden.

Mijn keukenmachine is een Kenwood KM282 en ik heb hem bij de MediaMarkt gekocht voor €168,51. Het mooie aan deze keukenmachine is dat er een heleboel toebehoren bij zitten! Ik zal hieronder de specificaties geven over deze keukenmachine.


Toebehoren
- Roestvrijstalen mengkom
-  Anti-spat beschermdeksel
- Citruspers
- Foodprocessor
- Glazen Blender
- Deeghaak
- Ballongarde
- K-klopper
- 3 verschillende snijschijven



Algemene specificaties
Behuizing = Kunststof
Materiaal mengkom = Geborsteld roestvrij staal
Materiaal mengkom accessoire = Metaal met coating
Kleur = Wit
Motor = 900 watt

Capaciteiten
Mengkom grootte = 4.3 liter
Capaciteit-cake = 1.6 kg
Capaciteit-deeg = 500 gr
Capaciteit-eiwitten = 8 maximum
Capaciteit-bloem voor gebak = 450 gr

Het mooie van deze keukenmachine is dat je er niet alleen mee kan mixen, maar je kunt ook de blender en de foodprocessor gebruiken. Er zijn zoveel gerechten tegenwoordig die een blender of een keukenmachine gebruiken en dan moest ik altijd maar improviseren en nu kan ik het gewoon precies namaken!




Als laatste kun je ook nog twee soorten accessoires erbij nemen. Namelijk de Prospero Vleesmolen AT281 en de Prospero Sapcentrifuge AT285





Ik ben er in ieder geval helemaal blij mee, het was altijd een droom om een mooie keukenmachine te hebben in huis. Dus jullie kunnen weer veel recepten verwachten!!

Eet Smakelijk ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten